Zapytanie ofertowe - Zakup żywności niezbędnej do przygotowania pomocy rzeczowej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

25 maja 2021

Przedmiot zamówienia:

Zakup żywności niezbędnej do przygotowania pomocy rzeczowej – paczek żywnościowych dla 146 osób objętych wsparciem w ramach programu Posiłek w szkole
i w domu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  Wykaz zamawianych artykułów/ilość szt.

  1. Serki topione Hohland mix– 146 szt.
  2. Masa kajmakowa Bakaland 460 g – 146 szt.
  3. Ser topiony w kubeczku do smarowania 150g – 146 szt.
  4. Soki tłoczone (jabłko, gruszka) 0,75 l lub 1 l. - 292 szt.
  5. Makaron Penne Lubella 400 g – 146 szt.
  6. Makaron spaghetti Lubella 500 g - 146 szt.
  7. Herbata owocowa ( 25 torebek) – 146 szt.
  8. Śmietanka Łaciata 30% 500 ml – 146 szt.
  9. Baton Snikers 50 g – 146 szt.
  10. Dżem brzoskwiniowy Łowicz 280 g – 146 szt.
  11. Ciastka Paryskie lub Delicje 300 g – 146 szt.
  12. Galaretka truskawkowa w proszku 79 g - 292 szt.
  13. Rogaliki 7Days - 292 szt.
  14. Mieszanka Wedel 280 g - 146 szt.
  15. Płatki kukurydziane Corn Flakes z miodem i orzechami ( Nestle) 250 g -  146 szt.
  16. Kubuś sok w plastikowej butelce 300 ml - 292 szt.
  17. Wafle gofrowe familijne 130 g – 146 szt.
  18. Ketchup łagodny Pudliszki 410 g - 146 szt.
  19. Szyneczka drobiowa w puszce 160 g- 146 szt.
  20. Pasztet drobiowy w puszce 195 g – 146 szt.
  21. Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym 170 g – 146 szt.
  22. Tuńczyk w kawałkach w oleju 170 g – 146 szt.
  23. Mleko w kartonie 2% 1 l – 146 szt.
  24. Ciastka maślane 150 g - 146 szt.
  25. Oliwa z oliwek 500 ml – 146 szt.
  26. Mięsiwo w słoiku 280 g - 146 szt.
  27. Gulasz angielski w puszce Krakus 300 g - 146 szt.
  28. Sos boloński Łowicz w słoiku 500 ml – 146 szt.
  29. Sos słodko - kwaśny Łowicz w słoiku 500 ml – 146 szt.
  30. Krakersy mix 100 g – 146 szt.
  31. Serek homogenizowany Danio do wyciskania 140 g.- 292 szt.
  32. Gulasz w słoiku 500 g- 146 szt.
  33. Sos amerykański Dawton 850 g – 146 szt
  34. Bułeczki mleczne DanCake 400 g – 146 szt.
  35. Duża torba na zakupy -146 szt.
  36. Termin wykonania zamówienia: do 11.06.2021 r.

  37. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: do udziału w postępowaniu zapraszamy podmioty, które zaproponują artykuły wysokiej jakości, w odpowiedniej cenie, z długim terminem przydatności do spożycia. Zadaniem dostawcy w cenie zamówienia będzie dostarczenie i wniesienie artykułów do wskazanego miejsca przez zamawiającego.
  38. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej,
    w języku polskim

VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

 - głównym kryterium oferty stanowi cena zamówienia (łączna wszystkich artykułów) oraz spełnienie wszystkich warunków opisanych w pkt V.

VIII . Miejsce i termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce, 37-303 Kuryłówka 114 – sekretariat lub drogą mailową na adres gopskurylowka@gmail.com do dnia 04.06.2021 r. , do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).

  1. Warunki płatności: rachunek do umowy lub faktura

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, gdy oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania

 

Postępowanie prowadzi: Alicja Kycia – dyrektor GOPS

Alicja Kycia

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:GOPS Kuryłówka
Data utworzenia:2021-05-25
Data publikacji:2021-05-25
Osoba sporządzająca dokument:Alicja Kycia
Osoba wprowadzająca dokument:Piotr Bucior
Liczba odwiedzin:116