BIP
Artykuły
Zapytanie ofertowe
Kuryłówka dnia 27.03.2024
Nr : GOPS.6.261.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa oraz adres zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce,
37-303 Kuryłówka 114
II. Przedmiot zamówienia: Usługa transportu indywidualnego na potrzeby realizacji zadania: usługi transportu indywidualnego w ramach projektu „ Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców gminy Kuryłówka” złożonego w odpowiedzi na nabór nr FEPK.07.18-IP.01-001/23 Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, nr projektu FEPK.07.18-IP.01-0017/23
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: usługa
Usługa transportu indywidualnego obejmuje łącznie 8600 km na realizację min. 280 indywidualnych usług dla uczestników projektu „ Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Kuryłówka” w okresie od 16.04.2024 do 30.09.2027. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają możliwość realizacji zadania pojazdem osobowym przystosowanym
do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim. Usługodawca może korzystać w tym zakresie z podwykonawstwa, w postępowaniu w tym przypadku wymagane jest oświadczenie podwykonawcy, potwierdzające możliwość przewozu osób pojazdem osobowym dostosowanym do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim.
Podczas przewozu usługodawca umożliwi obecność w pojeździe opiekuna osoby objętej wsparciem.
Usługa transportu indywidualnego obejmuje: przewóz osoby z jej miejsca zamieszkania do miejsca docelowego, oczekiwanie na osobę korzystającą z usługi, odwiezienie osoby do jej miejsca zamieszkania. Koszt usługi nie obejmuje dojazdu do miejsca zamieszkania osób korzystających
z usług i drogi powrotnej do siedziby usługodawcy. Usługa realizowana będzie zgodnie
z zamówieniem składanym przez zamawiającego na wniosek osoby zainteresowanej skorzystaniem
z usługi nie później niż dwa dni robocze przed jej realizacją.
IV. Termin wykonania zamówienia: 16.04.2024 do 30.09.2027
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają możliwość realizacji zadania pojazdem osobowym przystosowanym do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim. Usługodawca może korzystać w tym zakresie z podwykonawstwa, w postępowaniu w tym przypadku wymagane jest oświadczenie podwykonawcy, potwierdzające posiadanie odpowiedniego samochodu i możliwość przewozu osób pojazdem osobowym dostosowanym do przewozu osób z niepełnosprawnościmi, w tym na wózku inwalidzkim.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej,
w języku polskim, na załączonym formularzu.
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: - głównym kryterium oferty stanowi cena zamówienia ( stawka za kilometr świadczonej usługi, w którą wkalkulowane są wszystkie pozostałe koszty realizacji zadania) oraz spełnienie wszystkich warunków opisanych w pkt V.
VIII . Miejsce i termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce, 37-303 Kuryłówka 114 – sekretariat lub drogą mailową na adres gopskurylowka@gmail.com do dnia 15.04.2024 r. , do godz. 15.30 (decyduje data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).
IX. Warunki płatności: rachunek do umowy lub faktura
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, gdy oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania
Postępowanie prowadzi: Alicja Kycia – dyrektor GOPS Kuryłówka
Pliki do pobrania
Postepowanie usługa transportu
Zapytanie ofertowe
Kuryłówka dnia 21.03.2024
Nr : GOPS.5.261.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa oraz adres zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce,
37-303 Kuryłówka 114
II. Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego na potrzeby realizacji zadania: rozwój wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego ramach projektu „ Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców gminy Kuryłówka” złożony w odpowiedzi na nabór nr FEPK.07.18-IP.01-001/23 Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, nr projektu FEPK.07.18-IP.01-0017/23
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dostawa
1. Bieżnia rehabilitacyjna elektryczna - 2 sztuki
Cechy produktu:
- Maksymalna waga użytkownika: 150 kg
- Moc silnika: ok 4 km
- Prędkość maksymalna: 15 km/h
- Regulacja kąta nachylenia
- Regulowane poręcze boczne
- Dzięki regulowanym, bocznym poręczom można szybko dostosować prawidłową wysokość
2. Lekki wózek inwalidzki – 5 sztuk
Dane produktu:
• Rama - aluminiowa
• Hamulce dla osoby prowadzącej
• Sposób składania wózka - składany na podwójnym krzyżaku
• Poduszka piankowa
• Odpinana tapicerka
• Poduszka do siedzenia w zestawie
• Podnóżki- uchylne i zdejmowane
• Szybkozłączki ułatwiające szybki demontaż kół
• Hamulec postojowy
• Podłokietniki uchylne
• Pas dla użytkownika
• Kółka antywywrotna regulowane
• Rodzaj kół tylnych - pompowane
• Rodzaj kół przednich - pełne gumowe
• Rozmiary siedziska: 48
• Maksymalna waga użytkownika - 120 kg
• Możliwość składania
• Waga wózka - 13,5 - 15,5 kg
3. Wózek inwalidzki aluminiowy, składany, umożliwiający sprawny transport osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim w samochodzie – 3 szt.
Cechy produktu:
• składana, lekka aluminiowa rama o konstrukcji krzyżakowej
• miękkie, nylonowe siedzisko i oparcie (torba/kieszeń na oparciu)
• miękka dodatkowa poduszka do siedzenia
• uchylne i odpinane podnóżki z regulacją wysokości
• podnóżki zaopatrzone w pasy zabezpieczające stopy
• podnóżki wyposażone w dodatkowy pas podtrzymujący łydki
• uchylne, odpinane podłokietniki
• pas biodrowy zabezpieczający przed wypadnięciem
• koła przednie bezobsługowe
• koła tylne pełne lub pneumatyczne (pompowane) z „szybkozłączkami” (system szybkiego demontażu za pomocą jednego przycisku)
• regulacja wysokości kół przednich i tylnych
• podwójny system hamowania (dla pacjenta i dla opiekuna)
• stopki dla opiekuna umożliwiające wspomaganie podnoszenia wózka stopą (podjazdy na krawężnik)
• elementy odblaskowe w tylnych kołach
• pompka w zestawie (dot. kół pompowanych)
• maksymalne obciążenie: 135kg
• szerokość siedziska: 48cm do 50cm
• waga: 16kg
• koła przednie: bezobsługowe pełne: 18×4,5cm (7”x 1-3/4”)
• koła tylne: pełne lub pneumatyczne (pompowane): 61×2,5cm (24”x1”)
• podłokietniki: uchylne, materiał PU
• podnóżki: zdejmowane, odchylane, z regulacją wysokości
• wymiary zewnętrzne całkowite: 104×60-60x95cm
4. Laska inwalidzka aluminiowa składana- 4 sztuki
Cechy produktu:
• uchwyt z lakierowanego drewna
• pasek na rękę
• skokowa regulacja długości
• lekki aluminiowy trzon z gumową nasadką
• możliwość złożenia na trzy części.
• Regulacja wysokości: 78 - 88 cm
• Maksymalne obciążenie: 90 kg
• Waga: 0,38 kg
5 . Laska aluminiowa z regulacją wysokości 3 sztuki
Cechy produktu:
• Końcówka: antypoślizgowa
• Materiały: polipropylen, elastomer, aluminium
• Obciążenie: 110 kg.
• Waga: 0,4kg
• Długość uchwytu: ok 14 cm
• Regulacja wysokości: 74,5 do 97,5cm
• nakrętka przeciw-stukową.
6. Laska inwalidzka aluminiowa z miękkim uchwytem - 3 sztuki
Parametry techniczne:
• wygodny, miękki, ergonomicznie wyprofilowany uchwyt
• miękki uchwyt uniwersalny
• pasek na rękę
• miękka nasadka gumowa
• skokowa regulacja wysokości: co 2,5 cm
• zakres regulacji: od 71,0 do 95,0 cm
• waga: 0,37 kg
• maksymalne obciążenie: 100kg
7. Kula inwalidzka łokciowa - 4 sztuki
Cechy produktu:
• rękojeść z miękkim wykończeniem w części chwytnej;
• aluminiowy trzon zakończony gumową - przegubową nasadką.
• Waga: 0,50 kg
• Maksymalne obciążenie: 140 kg
• Regulacja wysokości: 73,5 cm - 96 cm
8. Kula łokciowa aluminiowa z ruchomą obejmą 4 sztuki (2 prawe, 2 lewe).
Cechy produktu:
• miękki uchwyt
• podwójna regulacja wysokości: wysokość kuli (część dolna), wysokość przedramienia (część górna)
• wyprofilowany uchwyt
• mocna uchylna obejma
• nasadka gumowa
• skokowa regulacja wysokości: co 2,5 cm
• zakres regulacji podstawy: 72 cm –115 cm
• zakres regulacji przedramienia: 13 cm – 18 cm
• całkowita wysokość: 89 cm – 137 cm
• waga: do 1 kg
• maksymalne obciążenie: 120 kg
9. Kula inwalidzka pachowa, uniwersalna - 6 sztuk (3 pary)
Cechy produktu:
• regulowany uchwyt i wysokość;
• miękkie podparcie pod pachę;
• szeroki zakres regulacji;
• aluminiowy trzon z gumową nasadką.
• Regulacja wysokości9 8 - 158 cm
• Maksymalne obciążenie: 115 kg
• Waga: do 1 kg
10. Rotor mechaniczny do ćwiczeń dolnych i górnych kończyn – 4 sztuki
Rotor rehabilitacyjny do ćwiczeń czynnych kończyn dolnych i górnych z manualną regulacją obciążenia.
Cechy produkty:
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- Elementy rotora: korpus, ramiona z podstawą, mechanizm oporowo - hamujący, pedały,
- stopki antypoślizgowe;
- rotor z licznikiem pokazującym czas treningu, liczbę wykonanych obrotów czy
częstotliwość obrotów na minutę;
- regulacja siły oporu.
11. Rotor rehabilitacyjny z silnikiem elektrycznym do ćwiczeń, rehabilitacji kończyn górnych i dolnych. – 2 sztuki
Rotor o napędzie elektrycznym przeznaczony do wykonywania ćwiczeń biernych.
Z możliwością regulacji prędkości. W zestawie z matą antypoślizgową oraz uchwytami pedałów.
Cechy produktu:
- antypoślizgowe nakładki
- wygodny pilot na kabel;
- regulacja trybu pracy (zwiększając prędkość zmniejszamy obciążenie);
- antypoślizgowe pedały wyposażone w opaski zapobiegające zsuwaniu się stopy;
- pedały obracają się w obu kierunkach, możliwość ćwiczeń w przód i tył po zmianie na
pilocie kierunku pracy;
- wyświetlacz pokazujący: prędkość, czas, dystans pokonany w km;
- napięcie: ~220V;
- masa całkowita do 5 kg
12. Elektryczny podnośnik pacjenta, dla osób niepełnosprawnych, chorych w komplecie z nosidłem 1 sztuka
Uniwersalny podnośnik do podnoszenia, transportu i opuszczania pacjentów np. z łóżka na wózek z wózka do wanny.
Przeznaczony do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Urządzenie składa się z podnośnika oraz specjalnego siedziska. Osobę przebywająca w koszu można unosić lub opuszczać.
Cechy produktu:
- podnośnik zasilany akumulatorowo,
- sterowany jest pilotem.,
- umożliwia udźwignąć osobę na wysokość około 120 cm
- wyposażony w cztery kółka jezdne w tym dwa tylne z hamulcem,
- uchwyt do prowadzenia podnośnika,
- wieszak pokryty materiałem antypoślizgowym,
- waga do 40 kg,
- udźwig 150 kg.
13. Stacjonarny rower rehabilitacyjny 2 sztuki.
Cechy produktu:
• Wyświetlacz
• Rolki transportowe
• Koło zamachowe- waga: 8-10 kg
• Regulacja siodełka: pionowa, pozioma
• Regulacja kierownicy
• Waga: ok 35 kg
• Zróżnicowana ilość programów,
• Ilość poziomów oporu 20 - 32
• Sterowanie oporem: elektroniczne
• Rodzaj oporu: magnetyczny
• Maksymalna waga użytkownika: 150 kg
• Pomiar tętna: sensory dotykowe
• Rodzaj roweru: pionowy
14. Skuter elektryczny dla osób niepełnosprawnych - 2 sztuki
Cechy produktu:
• całkowita szerokość: ok. 65 cm,
• oświetlenie led, zatwierdzone do użytku na drogach,
• dwa lusterka,
• zdejmowany koszyk z uchwytem ,
• możliwości regulacji wysokości, głębokości i kąta nachylenia, podnoszenia podłokietnika,
• regulacja kierownicy,
• wodoszczelne przyciski sterujące,
• regulacja głębokości siedziska,
• regulacja kąta nachylenia oparcia,
• możliwość obracania siedziska,
• wskaźnik naładowania akumulatora,
• głośny sygnał dźwięku,
• Całkowita długość: ok. 135 cm,
• Wysokość siedziska: 45 - 50 cm,
• maksymalna szerokość cofania: 1.5 m,
• rozmiar kola przedniego: 30 cm,
• rozmiar kola tylnego: 30 cm,
• zasięg: nie mniej niż 42 km,
• prędkości: nie mniej niż 15 km/h,
• akumulatory: ok 55 Ah x 2
• oświetlenie i kierunkowskazy
• całkowita waga: ok 120 kg
• maksymalna waga użytkownika: 150 kg
Wszystkie wymienione sprzętu muszą:
- spełniać obowiązujące wymogi Wyrobów Medycznych (poświadczone odpowiednim dokumentem)
- są sprzętami nowym z min. 2 letnią gwarancją.
IV. Termin wykonania zamówienia: 30.04.2024
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: do udziału w postępowaniu zapraszamy podmioty, które zaproponują artykuły fabrycznie nowe, sprawne, wysokiej jakości, w odpowiedniej cenie, z min. 2 letnim okresem gwarancji, posiadające dokumentację potwierdzającą zaliczenie sprzętu do grupy sprzętów medycznych. Zadaniem dostawcy w cenie zamówienia będzie dostarczenie sprzętów do miejsca wskazanego przez zamawiającego (na terenie Gminy Kuryłówka).
VI. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej,
w języku polskim, na załączonym formularzu.
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: - głównym kryterium oferty stanowi cena zamówienia (łączna wszystkich artykułów) oraz spełnienie wszystkich warunków opisanych w pkt V.
VIII . Miejsce i termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce, 37-303 Kuryłówka 114 – sekretariat lub drogą mailową na adres gopskurylowka@gmail.com do dnia 15.04.2024 r. , do godz. 15.30 (decyduje data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).
IX. Warunki płatności: rachunek do umowy lub faktura
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, gdy oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania
Postępowanie prowadzi: Alicja Kycia – dyrektor GOPS Kuryłówka
Pliki do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr GOPS.9.261.2023
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kuryłówce zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia w 2024 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Kuryłówka.
- Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce
37-303 Kuryłówka 114
tel. 17 243 81 12,
e-mail: gopskurylowka@gmail.com
- Tryb udzielania zamówienia.
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu z art. 2 ust. 1 pkt 1, art.4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1.Świadczenie usług schronienia dla 2 osób bezdomnych ( kobiet i mężczyzn) w postaci:
-schroniska dla bezdomnych,
- noclegowni,
- ogrzewalni,
- osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Kuryłówka (w oparciu o art. 101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901 ze zmn.),
- potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Kuryłówka.
- Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie
skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej
przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia, wydanej przez Dyrektora Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Kuryłówce. Decyzje zawierać będą:
- Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,
- rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.
- Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
- całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
- jednego gorącego posiłku dziennie,
- środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,
- niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,
- pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego,
rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenie stopnia
niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,
- zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych
oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,
- prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób, które podpisały kontrakt socjalny-
opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności. - Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi noclegowni, zobowiązany jest do
zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
- czasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy
w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia. - Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi ogrzewalni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
- tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące. - Liczba osób wymagających schronienia - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia. Faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Kuryłówka dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
7.Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.
8.Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS Kuryłówka.
9.Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
10.Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu
- Termin realizacji zamówienia:
od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- Wymagania niezbędne:
- w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.
- Warunki i zakres realizacji:
- Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
- Stawkę dobową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).
- Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
- Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Załącznik nr 3).
VII. Kryterium oceny ofert.
- Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
- Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),
VIII. Sposób przygotowania oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1– wzór oferty.
- Wymagane dokumenty:
- Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu.(aktualny),
- W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
- Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
- Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
-upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
-zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminnym
Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kuryłówce,
-upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń
w tym zakresie. - Odpis statutu.
- Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kuryłówce, 37-303 Kuryłówka 114,
- Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: gopskurylowka@gmail.comwyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 20 grudnia 2023 r. do godziny 15:00.
- Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. - Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Alicja Kycia – dyrektor GOPS
XII. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków.
- Projekt umowy.
Pliki do pobrania
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kuryłówce |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-04-15 |
Data publikacji: | 2019-04-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | Piotr Bucior |
Osoba wprowadzająca dokument: | Piotr Bucior |
Liczba odwiedzin: | 35084 |